Terug

Klantenservice

Onlinemattenshop biedt u het grootste assortiment matten, vloerkleden en tapijten voor een zeer lage prijs! Onze klantenservice helpt u graag verder bij uw zoektocht naar de ideale deurmat, vloerkleed voor de kinderkamer of speelmat. U kunt ons team alles vragen!

Onlinemattenshop

Nieuwpoortstraat 14 bus 002
8570 Anzegem

België 

Contactgegevens klantenservice
E-mail: [email protected]

Telefoon: +32 (0) 56 98 04 60

Gsm: +32 (0) 468 09 04 36

De klantendienst is bereikbaar van maandag tot donderdag tussen 7u30u-17u, op vrijdag tot 15u.

Tijdens het weekend en op feestdagen zijn we telefonisch niet bereikbaar, maar stuur ons gerust een mailtje en we beantwoorden u zo snel mogelijk.

BE 1003 558 931

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Wat is de werkwijze van PostNL?

1.1 Wanneer kan ik mijn bezorging wijzigen?

Na een eerste niet-geslaagde bezorgpoging, heeft u de kans om voor 22.00 uur op diezelfde dag een nieuw bezorgpoging in te plannen. Hier geeft PostNL u de keuze om zelf een bezorgdag (met de keuze van 6 leverdagen) in de toekomst te kiezen of meteen uw pakket op een PostNL Pakketpunt te laten leveren. Als u geen nieuwe bezorgpoging inplant, komt de pakketbezorger de volgende dag (met uitzondering van ma-, zon- en feestdagen) nog een keer bij u thuis langs.

1.2 Hoe wijzig ik mijn bezorging?

Via de website www.postnl.be/nietthuis kunt u uw bezorging wijzigen. Bij het invullen van uw barcode en postcode krijgt u een overzicht van waar uw pakket zich bevindt. Het is daar dat u uw bezorging kan wijzigen door een andere bezorgdag of een PostNL Pakketpunt naar keuze aan te duiden. Ter bevestiging stuurt PostNL een email met de gewijzigde bezorging.

1.3 Wat moet ik doen wanneer ik niet thuis ben bij de bezorging?

De chauffeur laat een kennisgevingsbriefje achter in uw brievenbus. Hierop staat aangegeven waar uw pakket zich bevindt. Dit kan bij uw buren zijn, naar een PostNL Pakketpunt of retour voor een tweede bezorgpoging. Op het kennisgevingsbriefje vindt u ook een niet-thuis code. Met deze code kunt u uw bezorging, na een eerste niet-geslaagde bezorgpoging, zelf aanpassen naar een andere bezorgdag of PostNL Pakketpunt naar keuze.

1.4 Kan ik mijn pakket op een ander uur laten bezorgen?

U kunt er niet voor kiezen om uw pakket op een ander tijdstip te laten bezorgen. U hebt wel de keuze om na de eerste niet-geslaagde leverpoging uw pakket te laten bezorgen op een andere dag of meteen op een PostNL Pakketpunt. Als u na de eerste bezorgpoging geen keuze maakt voor 22.00 uur, dan komt de bezorger de volgende dag nogmaals langs.

1.5 Kan ik een pakket direct laten bezorgen op een PostNL Pakketpunt?

Rechtstreeks kiezen voor een levering op een PostNL Pakketpunt is niet mogelijk. U hebt wel de keuze om na de eerste niet-geslaagde bezorgpoging, voor 22.00 uur, te kiezen voor een levering op een PostNL Pakketpunt. Uw pakket wordt dan na 2 werkdagen geleverd in het PostNL Pakketpunt naar keuze.

1.6 Kan ik mijn pakket bij de buren laten bezorgen?

Als u niet thuis bent probeert de bezorger uw zending bij de buren te bezorgen, tenzij de verzender dit heeft uitgesloten. Als u of uw buren niet thuis zijn wanneer wij de zending aanbieden, ontvangt u een niet-thuis code. Met deze code kunt u tot 22.00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging een nieuwe poging inplannen. Als u geen nieuwe bezorgpoging inplant, komt de pakketbezorger de volgende distributiedag nog een keer langs bij u thuis.

1.7 Kan ik mijn pakket op een andere dag laten bezorgen?

Als u niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, dan kunt u voor 22.00 uur kiezen om uw zending te laten bezorgen op een andere dag, met de keuze van 6 bezorgdagen (van dinsdag tot en met zaterdag) in de toekomst. Als u geen keuze maakt, komt de bezorger de dag erna opnieuw langs. Bent u dan niet thuis, dan ontvangt u een kennisgevingsbriefje in uw brievenbus. Hierop wordt vermeld of het pakket retour is naar de verzender of op welk PostNL Pakketpunt u het pakket kunt ophalen.

1.8 Waarom kan ik mijn bezorging niet wijzigen?

Er zijn verschillende redenen waarom u uw bezorging niet zou kunnen wijzigen.

  • Uw pakket moet een eerste keer zijn aangeboden. Met de niet-thuis code, die u vindt op het kennisgevingsbriefje dat de chauffeur achterlaat, kunt u de bezorging van uw pakket wijzigen op de website www.postnl.be/nietthuis.
  • Enkel de gemeentes binnen de postcodes waar PostNL zelf pakketten bezorgt, kunnen gebruik maken van deze dienst om de bezorging te wijzigen. Het is mogelijk dat de afzender de keuzemogelijkheid (deels) heeft uitgesloten.

1.9 Kan ik zowel de bezorgdag als het PostNL Pakketpunt aanpassen?

Nee, u kunt slechts 1 keuze maken. De keuze kunt u tot 22.00 uur, op de dag van de eerste niet-geslaagde bezorgpoging, verscheidene keren veranderen. De laatste keuze zal bepalend zijn voor uw levermethode.

1.10 Ik heb een verkeerde keuze gemaakt, kan ik mijn bezorging nog wijzigen?

U kunt voor 22.00 uur 's avonds, op de dag van de eerste niet-geslaagde bezorgpoging, uw bezorging verschillende keren wijzigen. Na 22.00 uur kunnen er geen aanpassingen meer gemaakt worden.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Onlinemattenshop.be 9 / 10 - 612 Reviews @ KiyOh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »